محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

  • ۰
  • ۰

امروز طعم زندگیم را گاز میزنم


امروز تصمیم گرفتم که طعم زندگی ام را خودم انتخاب کنم ، به دور از هرگونه تعصب و دخالت سلیقه های دیگران حتی نزدیکانم !

هر چه فکر میکنم طعم زندگی دیگران نه معنایی و نه جذابیتی دارد . خب حالا که این جوریه از امروز خودم طعم زندگی شخصی ام را تعیین میکنم .

راستی ! می دونستید که به تعداد انسان های روی زمین طعم زندگی وجود داره ؟! شما چه طعمی رو دوست دارین ؟



طعم زندگی امروز


ادامه مطلب....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی