محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

  • ۰
  • ۰

چند سال پیش از سردرد شدیدی رنج میبردم و اصلا فکر نمیکردم که میگرن دارم همیشه تصورم این بود که سردرد شدیدی دارم و باید مسکن بخورم تا دردش برطرف بشه ، بعد ها فهمیدم که به این نوع سردرد ها میگرن میگن . !

 

میگرن

وقتی در موردش تحقیق کردم دیدم که علل مختلفی داره م متاسفانه درمانی هم نداره .

این بسیار برای من ناراحت کننده بود . چون دردش به حدی بود که حالت تهوع پیدا میکردم و نهایتا منجر به تهوع میشد . دکتر گفت : بدن در مقابل فشار درد زیاد رفلکس نشون میده و یکیش هم تهوعه .

بسیار ناراحت بودم و بیشتر به این دلیل که درمانی نداشت راه های مختلف توی اینترنت رو هم امتحان کردم ولی فایده نداشتو بدتر از همه اینکه فهمیدم ارثی هم هست !

چاره اندیشی !

چاره ای نداشتم یا باید تسلیم میشدم و درد رو تحمل میکردم ، یا اینکه تسلیم نشم و راه درمانش کنم . خب طبق معمول تسلیم شدن که تو کت من نمیرفت بنابراین تصمیم گرفتم مبارزه کنم و پیروز بشم . همان گونه که به بیماری اگزما غلبه کردم .

مبارزه با میگرن !

تصمیم خودمو گرفتم و خودمو آماده کردم تا به جنگ این مرض لاعلاج برم و اونو مغلوب کنم . چند روز بعد درد سراغم اومد و سردرد من شروع شد منم کوتاه نیومدم و مرتب با خودم میگفتم که : من از تو قویترم و به زودی تو را از بین خواهم برد . درد لحظه به لحظه بیشتر میشد و به قدری شدید شد که دیگه چشمام رو هم نمیتونستم باز کنم !

کم کم حالت تهوع بهم دست داد و خودمو مجبور کردم که جلوی تهوع رو بگیرم و این بسیار دردناک بود . شدت درد از حد گذشت چون مسکن استفاده نکردم دردش رو چند برابر حس میکردم … اونقدر بهم فشار اومد که دیگه رو زانوهام خم شدم و حتی سرپا نمیتونستم بایستم . دیگه زانو زدم و در این حالت سرمو بالا گرفتم تا شاید درد کمتر بشه . مرتب تکرار میکردم که من از تو قویترم و به زودی تو را از بین خواهم برد . خیس عرق شده بودم چشام از شدت درد پر اشک شده بود و از کنار صورتم پایین میچکید . دیگه داشتم کم میاوردم ولی تسلیم نشدم … اگه بگم به حد مرگ رسیدم دروغ نگفتم اما کم نیاوردم و ایستادگی کردم ..

بالاخره میگرن مغلوب شد !

بعد از سپری شدن دقایقی مرگبار حس کردم که درد داره کم کم از شدتش کاسته میشه و همینطور که میگذشت درد هم کمتر میشد، تا اینکه تونستم چشمام رو باز کنم .

بعد از چند دقیقه تونستم رو پاهام بایستم اما هنوز زانوهام میلرزید …. احساس ضعف شدیدی داشتم رفتم و چند دونه خرما خوردم تا ضعف بدنم از بین بره ، وقتی جلوی آینه خودمو دیدم وحشت کردم رنگم مثل ماست سفید شده بود .

اما دیگه از سردرد خبری نبود . یه دوش گرفتم خیلی سرحال تر شدم بعد از اون روز دیگه سردرد ها با فاصله اتفاق میافتاد . اوایل هر دو هفته میومد سراغم البته نه به شدت گذشته ، در حد یه سردرد معمولی .. بعد شد هر چند ماه یه بار و الان چند سالی میشه که دیگه سردرد نشدم …

درمان با ذهن شفابخش !

وقتی تسلیم نشید و با بیماری مقابله کنید ، میتونین هر مرضی رو از بین ببرین حتی سرطان !

بدن ما قابلیت شفای همه مرضها رو دار خودش داره فقط باید اونو فعال کنین … این خاصیت اشرف مخلوقات هست که بتونه فقط و فقط با باور های درست ذهنی مرض رو از بین ببره ..

همه میگفتن که میگرن درمان نداره چه برسه به اینکه ارثی هم باشه … اما من باور نکردم و تسلیم نشدم و نتیجه اش هم این شد که اونو از پا درآوردم .. شاید باور نکنین هنوز برادر و خواهر من از میگرن رنج میبرن و با توجه به اینکه دیدن که من بدون مصرف قرص و داروی خاصی فقط با ذهنم اونو از بین بردم ، اما باز هم نمیتونن که این مرض رو از بین ببرن ….

هیچوقت خودتونو دست کم نگیرین . شما قدرتمند ترین موجود عالم هستین . یادتون نره که روح خدا در کالبد شماست … پس شما قدرت خدایی دارین … اونو فعال کنین … و از زندگیتون لذت ببرین …

  • محسن فیاض

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی