محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

محسن فیاض

آموزش موفقیت فردی در زمینه : سلامت ، ثروت ، بهبودی روابط شخصی

  • ۰
  • ۰

خیلی دلم گرفته بود از همه کس و همه چیز بدم میومد تو تنگنای سختی بودم قلبم فشرده شده

بود با خودم گفتم خدایا این چه حال خرابیه که من دارمیه حس خیلی بد تو وجودم بود . از همه چیز بریده بودم ….

خلاصه دنبال یه بهانه خوب میگشتم که حالمو خوب کنه توی اینترنت دور دور میکردم تا به یه عنوان جذاب رسیدم ..

مرگ در زمان خودش

 

 

ادامه مطلب .....

 

  • محسن فیاض

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی